sömnlöshet

Nu sitter ja här, har ingen bild att ladda upp och inget av intresse att skriva häller. men de strunat ja i, för ja kan inte sova och datan är min största sysselsättning. I bland önskar ja att ja vakna upp nästa morgon på en strand, solen i ansiktet, doft av sommar, mm underbart. men nu är ja här hemma i sverige, inget exotiskt alls om man inte är tysk oc gillar älgar, fast vadå? älgar ser man ändå bara i inhängnader, oftast iaf.. om man inte är naturist o lever i en svenk bungaloo (typ trähydda?).men iaf när man e här hemma i vinter sverige man kan vara, funderar man inte extra mycket då?,jag vet massa frågor ja skulle vilja ställa till nåra vänner och till sånna som man vill ska vara vänner, men man känner dem egentligen inte, Hmm de e sånna frågor man egentligen inte vill ställa och förmodligen inte får ett ärligt svara på så man strunar i att fråga. Men om du fick en chans i världen att fråga mej en fråga och ja skulle svara ärligt, va skulle de va för fråga? nu ska ja sova.. Xoxo
Okej.. Tyckte dessa väskor va sötiga.. från Lindex :P


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag har ingen fråga såhär mitt i natten, men om jag kommer på någon lovar jag att fråga. och du vet fråga mig vad du vill, och jag är ärlig! Puss på dig!

2009-12-11 @ 01:51:02
URL: http://svansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0