Hihihi

Här sitter ja nu, har uppdaterat hela min vecka på en och samma dag, Bra jobbat :P Fick även reda på idag att GinaTricot modellen inte byttes ut för att hon va för gammal, som ja började tro, utan för att hon var för dyr Häller inte att hon var Svensk utan hon var Norsk, och den nya Brunhåriga modellen, kommer från Brasilien... haha spännande fakta.
Förövrigt, har jag precis ätit mat och värmt mitt kaffe Tre gånger. Mjääk, men Snart ska jag bli hämtad, i kväll blir det Bowling i Kungsabacka =)
Mmm Dagens låt :) Xxxxo


Kommentarer
Postat av: Debbie

Hej Clariza! Gissa om jag blev chockad när jag såg att du vuxit en himla massa? Som svar på inlägget; Min syster jobbar för Gina & berättade att anledningen till att de bytte ut modellen var för att hon flyttade till Kina med sin man/pojkvän & ska tydligen ha barn :)

2010-02-27 @ 00:45:56
URL: http://debbieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0