LördagsGodis

Kära ni, här kommer onödig och superviktig faktaom min dag! HAH. Var på Ikea i dag, Jag grov shoppa igen... NOT!, köpte ett vanilj doft ljus. Känns hela tiden som att prylar e onödigt, och allt e waist of money! hittade dock Skooor (INTE PÅ IKEA) haha, köpte självklart inga, eftersom jag e SNÅÅÅÅL och FATTTIGAST!, men ååh jaaa, Hittade inget tyg häller :/ inga bra tygaffärer i den här delen av landet inte :/
Sen har vi i lovsångsteamet övat inför lovsången i morn, ja va grym, som alltid! haha, mjaoo, nu ska ja kolla på män som hatar kvinnor, har faktiskt inte sett den, och nu har den hållt på i 20 min, jallajalla, See ya later purhaps, Xoxo

Kommentarer
Postat av: Sanna

men snyygggg! :D

2010-03-28 @ 14:20:55
URL: http://svansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0