DKNY

Shoppingen gick awesome, fick nio plagg med mej hem, fem toppar, en klänning och tre tjockstickade. Allt för 540 spänn. Och allt va så sjukt fint, när ja kom till kassan ångra jag att ja inte leta mer, men men dagens ilandproblem fick stiga åt sidan, jag behövde mat och beställde min favorit sallad på paprika. När jag kom hem låg ett par fina vita nya tygskor på min säng som jag fick av Johanna, så mycket tack! Sen ringde Markus o sa att mitt paket kommit från Nelly med min nya bikini och guldiga sandaler, hihi ska testa imorn när ja åker till Falkenberg :D. Och just det imorse fick jag en parfym av Fredrik, en DKNY red delicious, verkligen delicious! Lixom fyller ja år idag? Nä ja bara har en trevlig pinnig dag hihihi :D pussen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0