Onsdag 1 dec 22.30

Rosinne kom till Sverige idag, vilket innebar ett första möte me Aggans fru över en fika, De va spännande.
Sen gjorde lövbiffen och bean succe hos Jessica o Krille me Martin o Jonny. Erik o Rocky? som var en så sjukt grymt fin hund, ja vill ha NU!, har dock haft sjukt ont i magen en stund idag :o, Martin försökte övertala mej att de va för att jag ätit ett dåligt ägg idag, men NEJ jag har inte ätit nått dåligt ägg i dag, jag har inte ätit ett ägg i detta huset på flera månader, Äggskalen på bänken återstår som ett mysterium. haha :P

Nu sitter ja å kollar igenom mina bilder i jakt på heta huvudbonader, Inser att jag var fet som en soppslev i sommras, ja hoppas att kamerorna ljuger eftersom ja inte gått ner ett skvatt hahaha :S

Brukar springa runt me en tanke i huvet, Ett klipp från hipphipp då de e en struts med hatt på bild, Och så står de "Struts med huvudbonat". Ahahaha SÅ TOTALT menlöst, detta kanske får utlopp för denna dumma tillbaka-kommande tanke... så här får ni pinnenx4 i huvudbonad. haha yeah xoxo


Kommentarer
Postat av: Teresia

Jag röstar på affro! :D

2010-12-01 @ 22:43:46
URL: http://partylars.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg, snyggare, snyyyggast!

2010-12-02 @ 20:30:44
Postat av: Sanna

snygg, snyggare, snyyyggast!

2010-12-02 @ 20:31:13
URL: http://svansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0