Onsdag 1 dec 16.53

Det va en gång en liten get som hette knut, han dog. HAhahahahaha, asso ska ja hitta på sagor för mina barn kommer de somna illa kvickt. 

Jag kanske inte ska skriva sagor.. Vet inte vad ja ska bliii, Sitter o söker utbildningar, de går ganska MEGA kasst, nån som vill bestämma åt mej vad ja ska plugga o vart?? :D:D ...

fy vilket sjukt tråkig inlägg. Jo så e de, Jag e nog tråkig idag.... LURAD!!! hahaha ja e aldrig tråkig :D

här på bloggen får ni en dramatisk sida av mej, de bjussar ja på.

Tänkte göra ett inlägg snart, med mej i huvudbonat, kanske ikväll tom, håll ögon o mun öppna så kanske ni inte missar det.

Så fina Asso Mjao GE MEJ! ;) xoxo









Kommentarer
Postat av: Sanna

bästa berättelsen!! :D:D plugga i växjö såklart!!! :D:D:D:D:D

2010-12-01 @ 19:06:37
URL: http://svansa.blogg.se/
Postat av: Teresia

Du ska bli målare eller konstnär och du ska plugga i växjö med Sanna! punkt och slutet hihih, ne men jag hejar på dig du kommer hitta något bra min babe Puss <3

2010-12-01 @ 21:57:18
URL: http://partylars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0