Onsdag 3 nov 13.37

Hej mamma, grannen, bästa vän och brorsans katter, alltså hej mina kära läsare :D blogga e grymt. och ja känner hur mitt skrivspråk far iväg ibland, slå mej!, ja e lite övercool sometimes. Men men, onsdag.. idag yrade ja runt i Mark-landet, de va ösregn o åska, ändå åkte ja moppe en mil. hahaha, de gäller att va lättroad.

Sen skulle båten upp ur sjön, Och medan ja o David inhandla fel sorts bensin, lyckades Filip o Fredrik skämma ut sej, HAHAHAHA, fail! och under tiden Fredrik åkte båt över sjöng i beckmörker, körde jag o david över en katt 5 ggr, vi hånskratta löjligt, och sen tänkte vi sno en trägårdstomte, jag vill ha en Gnom! påvägen hem satt ja i en kontorsstol som skulle transporteras i bilen, med en kattunge i knät, utan bälte, kändes bra :D.

Efter en flängande dag, hamna, Jag, David, Fredrik, Lina två katter o en iller i soffan i Fredriks lägenhet, vi skulle kolla film, men... Ja somna, första gången i mitt liv ja somna framför en film, helt sjukt ju, hur kan man?

Här har ni mej o Vasco Dagama :D kisses friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0