Torsdag 18 nov 22.48

Suuuuuupershoopping dag, ÅÅh va ja blir lycklig, kortmaskinen va sönder på bussen så fick åka gratis. De va 50% på ALLT på hela BikBok, JA ni VET ja ÄLSKAR bikbok, wooohoo, så köpte, en tjocktröjja, 2 nagellack, vantar, bandana, en kjol, 2 par örhängen, innetofflor... för under 500 spänn, och ja fick toffsar på köpet AWESOME!, sen skulle ja köpa vinterskor, hitta ett par kvar i 38, JA tänkte kosta va de kosta vill ja ska ha dem, 549 kr stod de på prislappen o ja blev lite fundersam, men de satte inte stop för mitt shoppande, när ja kommer till kassan, så kunde man bli medlem o få 20% rabbat på de man köpte, (bli medlem gratis) JA MENAR HALLLÅ! såååklaaart, 400 spänn slutade den underbara affären på, jag drog mitt kort, köpte en vanlijbulle o åkte hem redigt nöjd!, fick sjuss av martin, ingen betalresa nu hellöör :D:D dock hittade jag ingen klänning som var tanken me shoppingturen, Men brukar en shoppingtur sluta som den ska?.... Nej aldrig! här e de.. my new shoes ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0