Söndag 14 nov 17.24

Det finns ingen som du, ingen som jag har så kul med som dej, vi har bäst humor. Det finns ingen som förstår mej så bra som du gör, du vet precis hur allt är, det finns inget jag inte kan berätta för dej, känns nästan som att prata med sej själv. När alla andra struntar i en eller sviker så finns alltid du där, du bryr dej o du gör saker för min skull. Du får mej att vilja ta vara på livet, jag tackar gud för dej. Du är en solstråle i min värld. Du gör mej lycklig, och du betyder mer än livet för mej, jag vill göra allt för att finnas här för dej, Jag älskar dej Emelia <3


Kommentarer
Postat av: I know u want me aha, aha, aha

åhhhh ja börjar gråta. JAG ÄLSKAR DIG DIG MED! jag känner exakt samma sak! du är den bästa vännen i hela världen, de finns ingen som betyder så mkt som du gör, du är som en syster för mig! älskar dig mest! tack för att du finns! <3<3<3

2010-11-14 @ 19:04:05
URL: http://emeliaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0