Update.

Varför är de så massa som kollar fasten ja e såå total sugande på att uppdatera? :D ni e ju för härliga! Men iaf, va har hänt den senaste veckan?. va hos älsklings Emelia förra helgen, hon är bääst! ni ska bara veta! sen har ja hängt me trävligt folk i skute. ja har vart massa på Af.. Jobbat färdigt hos stefan, besökt asamassa affärer o shoppat gärnet :D, hängt in tha kyrka så klart, diskuterat tavlor me pappa, som nu har kommit hem från sjukhusvistelserna. Målat garage i sjukt roligt umgänge, Cykla till jessie för att ta mej tid för lite solning förut idag, men de va bokat! BU! men all annan tid har JA har vart grymt ägig! som alltid! gått kurs på vad ja e bra i, JA sketan ÄGER! hahaa, okej lite att ta i, men ja hade typ massa poäng över de andra, FEtt :D men ni e bra alla därute komiHåg det. Du e säkerligen snyggare än mej med, HEJjA DEJ :D va ja babblar, nu vet ni vad ja har gjort den sista tiden iaf. Vem bryr sej?.. hand uppräckning, två händer i luften i mitt rum, de räcker för mej! AWESOME..
JA ja ser muppig ut! Woohoo Enjoy :D:D:D Kisses friends ;)

Kommentarer
Postat av: Teresia

Asså, jag erkänner jag tittar din blogg typ hela tiden så jag gillar när du uppdaterar plus att det är två händer som räcks upp i mitt rum med :D Du är så snygg give some! Puss puss puss på dig, saknar dig en himlans massa! <3<33

2010-09-12 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0