Katten Asslan.

Tjinixen, Kollade på bakfyllan i dag, haha Störd film! jag fick en katt i julklapp i lördags, en röd norsk-skogskatt, jätte fin, men han e helt störd...spykiskt instabil och aggressiv hahaha , så i morn ska vi lämna tillbaka honom.. Livet är ett Äventyr, party! ,haha tack jesus för att de e så roligt.. synd bara att ja va lite sjuk i dag, men de kommer gå över.. YEAH :D Xoxo
Årets Önskelista.. fast ja blir glad för vad jag än får, och om ja inte får nått.. :D
Fjäder Halsband
Nit Smycken
Kläder
Svart kort nit väst
Gammelrosa topp
Ljusrosa Blockljus
Grå Ryamatta
Svart strass klocka
Presentkort
PUSH på DvD
Systemkamera
utlandresa
MM!






Kommentarer
Postat av: Sanna

en kattt!!!!? Jag vill med ha en katt. aa även om du ska lämna tillbaka honom. Jag tycker han låter cool. Asslan vilket namn. Jag saknar dig bästaste tuss <3

2009-12-22 @ 23:33:23
URL: http://svansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0