Björketorp :)

hej glada Sverige, hur mår ni alla där ute, Pinnen mår bra, jag har haft en Slapp dag hemma hos pappa i Björketorp,  De har varit  en supermyyysig dag, Tacokväll med underbart folk :D
Trots allt Känns  det som hundra år sen man bodde här, hundra år sen ja satt i denna underbara 120 cm sängen ^^, man har lixom glömt hur vardagen var, va gjorde jag som jag inte gör nu? känns inte som att det var jag som levde här.. lixom garderoben som så fint står här bredvid mej, hade ja alla mina kläder i den förut!? konstigt haha, ändå är det bara 5 månader sen man flytta.. Aja, kul att livet förändras. Jag e sugen på STOOOra örhängen nån som har nått bra tips? Xoxo
Dessa är från lindex




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0