Onsdag 24 nov 12.54

tjobredan everyone, Läget idag? de sketan snöar här idag, o ja ska kämpa mej in till stan, Af möte och sen ska ja söka upp ett par byxor, kan behövas! Just de... installera om på min mobil, kontakterna försvann.. så Skicka i väg ett sms till mej vettja och berätta vem du är, eller säg små ledtrådar så kan ja gissa mej fram! ;) Och om du e helt ny bekantskap kan de ju bli ännu mer spännande, 0738440208 e mitt nummer iaf,
Dont be a stranger ;D

None vs Some makeup, Och precis som i reklamer så ska man le på den bilden man har smink på sej, så ser sminket ännu bättre ut, tror dom ja! (känns bra me cameriod, då min kamera är på lagning någonstans i detta avlånga land) kisses friends, eller xoxo :P

Kommentarer
Postat av: emeeelia

haha joo fast de kostar ju inte bara 1,5 . de ju plus hotell och man ska leva där åxå haha <3

2010-11-24 @ 16:41:04
URL: http://emeliaeliasson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Rooooligt att jag inte ens läst ditt inlägg om att man skulle skriva ledtråd. jag gjorde de ändå, när du svarade tänkte jag bara. huuuh? var alla lika roliga som jag :D:D:D hiihi

2010-11-24 @ 18:17:04
URL: http://svansa.blogg.se/
Postat av: BFC UF

Vi gör egendesignade sidenarmband till välgörenhet i färgerna röd, blå, vit och rosa. 100:-/st kostar dom. Ett perfekt julklappstips!



Kika in på bloggen för att se bilder! :)

2010-11-25 @ 19:28:26
URL: http://bfcuf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0