Tisdag 23 nov 13.37

Här kommer Sjukt BRA svar. haahaa, ååå, Detta är så spännande och intressant så ja får nästan rysningar! jag vet att ni har väntat! ERKÄNN haa!

1. Hur lång är pinnen?       Jag är 1.66
2. Hur många syskon har pinnen?     Om man inte räknar me de två döda bröderna så har jag 6 st
3. Var e pinnen född?, Är pinnen född?      Jag är född i borås, född e jag nog?
4. Vad äcklas pinnen mest av?     Äcklas mest av... äckligt-prat när man ska äta, inälvor och stoppa ofräsha saker i munnen tex blodigt kött och ihopgeggad mat med tillbehör, såsom ihoprörd sylt och gröt, BIG NO!
5. Vad e pinnens favorit syssla?      Självklart Sy o grejja, shoppa, skratta, umgås med folk, sjunga med i låtar - söka lyrics på google, och sightseeing e grymt!
6. Vad har pinnen för skostorlek?   38
7. Vad är pinnens 3 favorit matvaror?      Kycklig, majs och creamfresh ( trodde ja alla visste ;P)
8. Vad är pinnens favoritfärg?       Grå.    (svart o rosa e med fint)
9. Vad heter pinnens favorit band?   KENT
10. Vart vill pinnen helst resa?        Grekland!
11. Vad hette pinnens anka?        inte puff, utan Piff
12. Vad blir pinnen gladast av?      Jesus, klart :)
13. Vad är pinnens favorit godis?        SURT! choklad, lakriss, allt..
14. Vem tycker pinnen e snyggast i världen?     haha!, sanna svarade rätt bra ;)
15. Vad är pinnens favorit dricka?    Apelsinjos (som pappa brukade stava det)
16. Vad skulle pinnen göra om hon vann en miljon?    Åka utomland, shoppa loss, skaffa någon fadderby, bjuda mina friends på massa roliga saker :D SPARA!
17. Är pinnen gift?     Nja...  jo okej jag och teresia gifte oss en gång i tiden, var ja mannen? nej du?
18. Har pinnen barn?       NEJ! skulle adoptera teresia, men blir ju lite svårt.. nån annan som vill bli mitt barn?
19. Vill pinnen ha barn?       Nja! snygga skulle de ju bli iaf ;)
20. Är pinnen kär i en gnome?     Självklart! haha Ända oseriösa frågan, hahahaha


Nja, ni va sådär bra på mej, haha, nästa frågastund blir lite mer exklusiv ;) nästa vecka samma tid och kanal!
ciao bananas :D

Kommentarer
Postat av: Emmmeee

hah ja tack! pappa hittade resa 2 veckor över jul t teneriffa för 1,5 per person skiit billigt! men nej vi kan inte åka för nu har vi bestämt att ni ska komma t oss över jul! hahahah ja e skiit sur <3<3

2010-11-24 @ 11:19:30
URL: http://emeliaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0